Tava de tarta

Din seria „ce scula mea”, imi luai o tava de tarta cu sablon anexat de „Hello Kitty”.La momentul potrivit o s-o si probez.Acu’ doar ma laud cu ea 🙂 .

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în Marea bucatareala și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Tava de tarta

  1. Laura Frunza zice:

    Vai ce draguta e! De unde ai luat-o? 🙂 Fiica-mea e innebunita dupa „pisica Kitty”

    • chiccutza zice:

      Este la o revista de bucatarie in perioada asta.Am dat 2,99 euro pe ea.In ciuda pretului este f. de calitate.De fapt tot ce am luat de la ziare aici au fost de calitate.

      Edit ca uitai esentialu’ 🙂 :stau in Italia.

  2. Laura Frunza zice:

    Aaa, am inteles, renuntam la vise atunci 🙂 Fiica-mea e innebunita dupa „pisica Kitty”.

  3. Laura Frunza zice:

    Dar am mentionat asta deja :-))))))

  4. chiccutza zice:

    Daca vrei pot sa-ti iau una.Nu promit ptr. ca de la chioscul de langa mine eu am luat-o pe ultima.Dar pot sa incerc in oras.

  5. Laura Frunza zice:

    Esti o super draguta, multumesc! Daca gasesti, chiar te rog, si platesc eu cheltuielile de expediere si contravaloarea. Eventual putem face cum am mai facut si cu alte fete, le trimit banii parintilor tai sau cuiva din tara.

  6. chiccutza zice:

    Pai maine ma duc sa vad ca azi e tot inchis aici ca e sarbatoare.Daca gasesc iti las un mesaj.Dupa ne punem de acord noi intr-un fel. 🙂

Lasă un răspuns

