Mucenici

Azi am facut mucenici moldovenesti.

Reteta mea este:

500 gr faina, 100 gr zahar, 1 fiola esenta vanilie, 2 oua, 1 cub drojdie, o ceasca de lapte, o ceasca de ulei.

-faina am pus-o intr-un castron mare, am adaugat ouale frecate cu zaharul si esenta, drojdia dizolvata si laptele caldut, dupa care am incorporat uleiul;

-am lasat la dospit dupa care am modelat mucenicii cum m-am priceput mai bine, i-am uns cu ou si dupa ce au mai crescut putin i-am dat la cuptorul incins cam la 170°;

-cand s-au rumenit i-am scos frumusel afara, i-am dat cu sirop ( apa+zahar in cantitati egale), i-am uns cu putina miere si i-am fardat cu niste nuca pisata (jumate) si cu fulgi de cocos (jumatea ailalta,mai straineza 🙂 ).

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în Marea bucatareala și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

