Tarta cu cartofi

Azi tarta cu cartofi, bacon, smantana, iaurt si oua.Asa am inaugurat tava de la „Hello Kitty” 🙂

Inainte

Dupa

Seamana cu o pizza, da’ nu e 🙂 .

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în Marea bucatareala și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tarta cu cartofi

  1. Alexandra zice:

    Eee, alta viata!
    Bravo!
    Sa fie cu noroc noua casa! 🙂

    • chiccutza zice:

      Multumesc!Sper sa ma descurc cu „botoanele” pe-aici 🙂 .
      Sunt de-abia la impartitul camerelor in „casuta” mea, dar o sa o mobilez eu incet-incet.Si parca-mi iese bine (moamaaa ce ma laud 🙂 ,hi-hi )!

  2. Alexandra zice:

    Iese foarte bine!!
    Ce ma bucur ca ai blog, asa pot sa vin si eu la tine sa vad ce mai faci!

  3. Dani zice:

    Tarta arata super! Si merge fantastic cu o salata verde si la culoare si la gust. Poate iti semeni roca intr-o jardiniera.Iti dau idei !

Lasă un răspuns

