Lychee

De Revelion am cumparat fructe de lychee si am infipt cateva seminte intr-un ghiveci pe care il tin pe calorifer.Surpriza!!!Acum o saptamana a inceput sa incolteasca una si azi este asa:

A crescut precum Fat Frumos din poveste.Sper sa-i mearga bine.

Update:asa arata fructele.Poza este de pe net  ca eu le mancai de mult 🙂

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în De-ale "balconitului" și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Lychee

  1. Dani zice:

    Asa de repede ? Ce i-ai pus in ghiveci !!!

  2. Daniel zice:

    Nu cunosc planta dar ar fi interesanta evolutia ei. Sa ne ti la curent.

  3. Alexandra zice:

    Si… cu ce se mananca planta asta? 🙂

  4. diana zice:

    super. sper sa-ti creasca roada bogata 🙂
    eu am avut o experienta de genul asta… cu lamaie. la fel am sadit simburi si a iesit un copacel ca in poza ta… pacat doar ca asa si nu mai crestea… era la fel cu lunile, apoi s-a ofelit si gata, finish cu el din pacate 😦
    in cazul tau sper sa fie cu succes 🙂

Lasă un răspuns

