Dupa 11 ani…

Dupa 11 ani ma intorc acasa , in tara mea draga. Azi este ultima zi aici si parca mi se pare mai lunga decat toti acesti ani. In sfarsit m-am hotarat. Poate ca vi se pare o nebunie dar eu vreau sa incerc. Mai bine sa imi para rau de ce am facut decat de ce nu am facut. Dar am presimtirea ca n-o sa-mi para rau 🙂

Asadar ROMANIA VIIIIIIIIN………………………

Maine la ora asta voi fi ACASA 🙂 🙂 🙂

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în Diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dupa 11 ani…

  1. simf zice:

    sa ai drum bun, astept impresii.

  2. chiccutza zice:

    Multumesc! Impresiile vor aparea negresit, numai ce-mi instalez net-ul.
    Urrrrrrrrrraaaaaaaa…..Ma mut la taraaaa!!!!!!!!!!!!!!
    🙂

  3. DANI zice:

    TU sa fii multumita, de-acolo vine tot binele din lume. Drum bun si iti tin pumnii.

  4. Daniel zice:

    Nici nu stiu ce sa spun- sanatate sa fie, dupa ea vine totul.- mult bine!

Lasă un răspuns

