Ce am mai facut

Am revenit in casuta mea virtuala dupa  e am mai terminat treburile pe afara,ca sunt si eu la primele arme si ma misc mai incet.Am reusit sa chem un vecin care mi-a arat toata curtea,am pus o parcela de ceapa,una de usturoi si una de mazare,am mai cumparat 2 tone de lemne si am mai largit familia cu 1 rata leseasca (cadou de la fina mea),1 cocos de nu-stiu-ce rasa de la unchiul meu,o pereche de iepuri foarte mari (daca stie cineva ce rasa sunt va rooog ajutati-ma) si o purcea gigant.

Culmea e ca de cand sunt aici nu m-am simtit obosita niciodata,desi ma trezesc la 6:15 si ma culc dupa 23.Viata la tara este minunata.Pur si simplu simt ca traiesc.Cei mici sunt mai veseli ca niciodata si pentru prima data cred ca se simt liberi.Le place tot ce inseamna munca de tara si sunt curiosi de orice vad.Acum cateva zile Dani a prins o curca a vecinei si a venit cu ea la mine la gard:”Ia uite mami ce strut am prins!”.Deh,noi inca n-avem „struti” de-astia 🙂

 
Gigica noastra 

Giant pig
O parte din surate 

Pasari
Nea Bibe  m-a ajutat cu aratul 

Atentie se ara!
Piticii uriasi 

Puii de iepuri
Am sarbatorit-o pe FEDERICA

LA MULTIA ANI IUBITA MAMEI!!!

 

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în Copilaresti, Diverse, Viata la tara. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce am mai facut

  1. DANI zice:

    La Multi Ani ! Sa fie sanatoasa si norocoasa si sa va bucurati de ea !
    Ce e treburi ai tu acolo, dar merge totul struna. Se simte, ca zilele trec frumos.
    Numai bine si putere de munca !

  2. Cristina zice:

    La Multi Ani!
    Multa sanatate si sa va aduca numai bucurie!

Lasă un răspuns

