De-a concursul…

Mi-am inscris blogul pe www.blogoteque.ro  si am gasit acolo un concurs despre jocuri si jucarii.

Intotdeauna mi-am dorit sa raman copil,un fel de „Peter Pan” in versiune feminina.La 32 de ani ma joc cu papusile ca la 5 ani si nu,nu am dat in mintea copiilor,eu am ramas copil.Am doi parteneri de joaca minunati si inventam cele mai frumoase jocuri din lume.Ne jucam de-a scoala,de-a mama,de-a doctorul,de-a vanzatorii,de-a gradinarii,de-a bucatarii si alte jocuri de rol.

Nici jucariile nu sunt lasate deoparte.Unele au devenit chiar membri ai familiei cu drepturi depline 🙂 .

In timp ce scriu in spatele meu se duce o lupta crancena intre niscaiva animale domestice dotate cu masini de curse si vreo doi Gormiti care le-au incalcat teritoriul,iar „bibliotecara” ma asteapta sa imprumut o carte pe care imi doresc de mult sa le-o citesc unor pitici jucausi.

Daca v-a placut cum ne jucam like please 🙂http://www.facebook.com/Blogoteque

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în Copilaresti, Diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la De-a concursul…

Lasă un răspuns

