Gradinita mea

Plantele din gradina mea au inceput sa-si ia avant.Usturoiul de toamna este mare si il cam banuiesc ca o sa creasca cat prazul,mazarea sta ordonata pe randuri,ceapa de toamna si de primavara este deja maricica si mi-au rasarit fasolea si dovleceii semanati sub PET-uri.

In solar a crescut salata si ridichile sunt numai bune de mancat.Am plantat si cateva fire de rosii iar acum astept sa plantez rasadurile afara.mazareafloriusturoisalata de repicatrosii in solarridichi

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în Viata la tara. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Gradinita mea

  1. Ursu Florin zice:

    Ce avansata ii vremea fata de la mine. La mine nici un pom nu a inflorit,, iar acum is 2 grade 😦

Lasă un răspuns

