Evolutia gradinii

Dupa ce am lipsit atat revin cu poze noi din gradinita mea

Ardei

Bob inflorit

Rasad de broccoli

Rasad varza de Bruxelles

Cartofi ,prima serie

Cartofi, a doua serie

Castravetii din solar

Dovleceii din sticle au inflorit 🙂

Si fasolea din sticle

Rasad de fenicul

Gogoneleee!!!

Una-alta…(palamida jur ca nu am plantat-o io da’ e mai rapida decat mine  🙂 )

Mere multe (sper sa fac otetul de mere dupa reteta Elisei)

Rasadurile in cautare de un loc stabil(rosii,vinete,gogosari,ardei bulgaresc)

Rosii afara

Rosii in solar

Vinete in solar

Sunt scuzata pentru absenta daaa…??? 🙂

Despre Capra cu trei iezi

Capra cu 3 iezi :)))
Acest articol a fost publicat în Viata la tara și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Evolutia gradinii

  1. simf zice:

    dar o sa scrii mai des, daaaa?:)

  2. Elisa zice:

    Foarte frumos! Felicitari! Si ce mare-i gradina! Si ce mult de lucru! Dar toate arata splendid, ma bucur sa vad gradini asa ca a ta 🙂
    Da, mere sunt multe si la noi, piersici, de asemenea, cirese si visine mai putine desi au fost flori multe.
    Si eu trebuie sa fac anul acesta otet ca de doi ani n-am facut, inca mai avem.
    Ce avansate sunt plantele din solar! Acusica mancati rosioare 🙂
    Sanatate si bucurii, draga Chiccutza !

  3. chiccutza zice:

    Multumesc pentru complimente! Intr-adevar gradina e mare (cam 1000 de mp.) dar inca mai am de plantat.Eu sunt la inceput de drum 🙂
    Urmaresc cu drag blogul tau si mai fur si eu idei 😉

Lasă un răspuns

